Відтак українські продукти стають все популярнішими у світі й своїх покупців вже знайшли на зовнішніх ринках. Переважно компанія торгує з близькосхідними та африканськими державами. Географія постачання охоплює такі держави як Туреччина, Йорданія, Оман, Мальдіви, Сомалі, Ємен, Мавританія, Лівія, Кот д’Івуар, Коморські острови, Азербайджан.
Особливістю постачання до цих держав є забезпечення сертифікації Халяль, в цьому напрямку ТОВ “Луцька аграрна компанія” співпрацюємо з «Центром досліджень і сертифікації Халяль «Альраід», м. Київ. Щорічно експерти Центру виїжджають на виробництво і здійснюють оцінку наявних умов. Виробництво проходить аудит, за результатами якого виробник отримує сертифікат на виготовлення продукції Халяль. Сертифікат має термін дії – 1 рік, по закінченню якого процедура сертифікації повторюється.
Забій курятини та подальша її розробка відбувається під контролем представника Центру, який працює на виробництві.
Кожна партія продукції, яка іде на експорт, отримує партійний сертифікат.
Близькосхідний та африканський ринки є привабливими для українського виробника сільськогосподарської продукції, оскільки є місткими та в силу кліматичних та географічних умов не можуть забезпечити своє населення сільськогосподарською продукцією в повному об’ємі. Крім того, на арабські країни припадають високі рівні споживання м’яса та курятини на душу населення,